2009. július 12., vasárnap

A kezdetek

Mint már olvashattátok, nem kis gondolkodás után határoztam el, hogy belekezdek ebbe az egészbe, de amikor eszembe jutott, hogy milyen sok időt töltöttem azzal, hogy megismerjem az egész airsoft világot, hogy mindent ismerjek, és hát nem is volt hiábavaló, hiszen számra pontosan fejből tudtam, hogy hány fps-nél hány m távolságra lő el egy fegyver.. De még mielőtt leírnám, hogy hogyan is kezdtem el az egészet, mindenképp olvassátok el legalább a MASZ (Magyar Airsoft Szabályzat) első pár bekezdést akkor kialakul egy kép bennetek, hogy mi is ez :D

http://www.softair.hu/airsoft/szabalyzat.html


És ha már elolvastátok észrevehetitek, hogy nem ez nem pont olyan, mint a paintball. Ha engem kérdeztek az airsoft annyiból jobb, hogy olcsóbb hisz csak egyszer kell sokat költeni, de utána sokáig nem.. A paintball lőszer nem tudom pontosan, de olyan 10 Ft/db árban lehet, de az airsoft bb (golyók) maximum 1Ft-ba kerülnek ez persze fegyvertől és bolttól is függ, de lényegesen olcsóbb.. Amin még spórolni lehet az a pályadíj mivel ezt egy elhagyatott épületbe az erdőben vagy hasonló helyeken is lehet játszani.

Ennyit az ismertetésről, tudom megígértem, hogy most már leírom, hogy is kezdtem, de már hajnal 1 fele járunk és álmos vagyok. :D

Legközelebb megismertetlek az én storymmal :)

Lelépni közlegény! Üdv: Balu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése