2009. július 13., hétfő

Hogyan is kezdtem bele (én)

12 órával az előző bejegyzésem után úgy döntöttem nem várok többet, képernyőre vetem a közel másfél éves emlékeket. 

Régen kiskoromban sok kínai kis színes golyókat lövő húzogatós fegyvert lehetett kapni, de nekem valahogy mindig tönkrement egy éven belül. Az utolsó fegyverem egy kezdetleges cyma gyártmányú shotgun volt, ami szintén egy lövéses 'pump action' fegyver volt. Felül volt egy kis nyílás ahol be lehetett tölteni a bb-ket, majd csak rá kellett csukni a fedőcsúszkát és már használható is volt. Persze elég gagyi volt, mivel ha lefele tartottam a csövet úgy, hogy fel volt húzva, kigurult belőle a bb. Na de mind1 is elvoltam vele. Egyik ősszel mentünk apummal, anyummal és nagybátyámmal Balatonra, mivel a papám ott lakik, és így sokat járunk le. Az úton a nagybátyám mesélte, hogy ehhez hasonló fegyvereket vett a gyerekkori barátja és már nagyon sokat tuningolt meg meg vett mindenféle hülyeséget és járnak erdőbe lődözni egymásra. Első hallásra megtetszett a dolog és amint balatonról hazajöttünk utánajártam a dolgoknak. Akkoriban nagyon sokat cod2-ztem így megfertőződtem a sniperek világával, tehát első igazi airsoft fegyvernek egy snipert akartam. Na persze 14 évesen nem akarta anyám h ilyen fegyvereim legyenek, nem hogy mg játszak is velük, de az sem volt kis ok h legolcsóbb 25 ezer forintba került. Így maradt a győzködés és egyebek..

Húsvétkor azonban nem pont a várt fegyvert kaptam, hanem egy másik shotgunt ami szinté kicsit egyszerűbb volt, mint egy igazi airsoft fegyver, (persze csak azért kaptam, mert az előzőt szintén eltörtem és egyebek). Azzal el is voltam sokáig, de még mindig izgatott az airsoftos dolog így írtam egy e-mailt a nagybátyám barátjának ugyanis n is ismerem, de a száma nem volt meg. 
Nem sokkal később vissza is írt megnéztem az oldalt és megbeszéltük h segít rávenni anyámat, hogy elengedjen erre, ne féltsen, mert biztonságos maszkban meg nagy ruhában. Apám is besegített kicsit így aztán elmehettem első airsoftos játékomra.


Kocsival elvitt Géza (ugyanis így hívják :D) majd kölcsönadta az egyik ak-47esét és vígan eljátszottunk voltunk olyan 15-en kb. Megismerkedtem velük és egyenlő félként kezeltek. Lebeszéltek a sniperről is és mint utólag rájöttem jól is tették, mert tényleg előbb egy AEGel kell tapasztalatot szerezni, mert aki csak úgy belekezd a sniperkedésbe hamar megunja és letesz az egész airsoftról mert nem szerez elég skalpot. Megjegyzem a sniper sem tud sokkal többet egy AEG-nél ráadásul az igazi sniper tolózáras és egy lövések a sorozatlövés ellen elég necces, mivel a mesterlövésznek többnyire egy lövésre van lehetősége, mert utána felfedi a pozícióját. Tehát hallgassatok az öregekre, ha azt mondják, kezd AEG-el és ha már jól megy, akkor kezdj sniperezni!

Az első játék jól végződött jó néhány embert nekem is sikerült kilőni, és engem sem kíméltek, de bírtam a sarat! :)

Eldöntöttem hát, hogy kell egy automata fegyver! De ezt majd legközelebb írom le, mert megint elfáradt az ujjam :D 

Üdvözletem minden olvasónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése