2009. július 14., kedd

Az első fegyverem története

Miután túl voltam két, azaz két játékon, megkaptam az engedélyt és egy kis pénzt, az első airsoft fegyverem megvásárlására. Mint már előzőleg írtam is, hogy elég rendesen át kell gondolni, mert nem mind1 mennyit fizetsz miért. Végül egy cyma AK-74-ben maradtam, mert az az egyik legtuningolhatóbb fegyver, jól néz ki, olcsóbb a többinél, és elég megbízható első fegyvernek. A boltok többségében 26-30 ezer között mozgott, de egy ismerősöm vásárolt egy XV. kerületi bolhapiacon (más néven Novák piac, a vonatállomás mellett, ha valaki ismerné. Bár az az üzlet sajnos bezárt.), és ott csak 25.000 Ft-ba került így nagyonis megérte.
Elmentünk hát megvettük és nagyon jól működött. Hamar le is teszteltem sikeresen egy játékon, és azóta azt használom mindig.  
Ebből a tanulság az, hogy mindig jól körül kell nézni a neten, és nyugodtan vehettek használt fegyvert is de arról nem árt sok infót összeszedni. 

Legközelebb az egyéb felszerelés megszerzéséről írok nektek! Csoki



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése